Anatol Covali – Iubirea n-are margini

Iubirea n-are margini

 

Iubirea n-are margini, ea e ca Dumnezeu
croită din acelaşi tulburător mereu.

 

În splendida-i lumină,
întotdeauna lină
pătrunde câteodată, timid, sufletul meu.

 

Atunci devin un altul,
căci simt în trup Înaltul
şi-Adâncul ce a toate şi-n toate e nucleu,

 

iar sufletu-mi vibrează
când rază după rază
se ţes ca să devină în mine curcubeu.

 

În orişice iubire
e-un strop de nemurire
atunci când dăruirea ajunge-n apogeu.

 

Aşa simt eu azi cum e
schimbată a mea lume
când dau doar de iubire pe ultimu-mi traseu

 

şi mi se pare cum că
destinul mă aruncă
în braţele iubirii şi că iubirea-s eu.

Anatol Covali

http://www.marianagurza.ro/blog/

Lasă un răspuns

