Mariana Gurza: Gând aniversar – D-nei Dr. Mihaela Gheorghiu

Ești frumoasă…

 

Ești frumoasă pentru că așa ești!

Sufletul plin de lumină

ochii pătrunzători și jucăuși…

 

Ești frumoasă și caldă,

deși halatele albe

îmi dau fiori…

 

Ești frumoasă, așa te văd,

prin tine am renăscut

și am simțit din nou zborul…

 

Mi-ai pus o altă inimă?

 

Nu mai am cicatricea,

dar inimă mea poartă

însemnele numelui tău,

Mihaela Gheorghiu!

 

La Mulți și Fericiți Ani!

—————

Mariana Gurza

Timișoara

4 mai 2017

 

Lasă un răspuns

